West Virginia, mountain momma!

Hi everyone,


Ik had verwacht dat ik pas over een maandje of 4 een nieuwe blog zou gaan plaatsen, maar ik kreeg afgelopen woensdag al het telefoontje dat er goed nieuws was! Maandag was mijn profiel van de Amerikaanse site verdwenen, dus ik had de plaatsing al wel een beetje zien aankomen.


Ik ga wonen bij de familie Wolfe in Oak Hill, West Virginia. Een klein dorpje met ongeveer 8000 inwoners. Mijn host parents heten Nancy en Delmas Wolfe, en hebben een hondje genaamd Mr. Doodles. Nancy en Delmas zijn rond de 60 en hun 3 kinderen (Tami, Braden en Kristin) hebben het nest allemaal al verlaten. Ook hebben ze 5 klein kinderen en zelfs al een achterkleinkind! Ik krijg er dus een hele familie bij! Iedereen woont in Oak Hill, behalve hun dochter Kristin, zij woont met haar man en 2 zoons in South Carolina.


Dat is ook een van de redenen waarom Nancy en Delmas een jaar geleden een huis hebben gekocht in Myrtle Beach, South Carolina. Ze gaan vaak naar hun 2e huis toe, want het is 'maar' 6-7 uur rijden, vrij weinig voor Amerikaanse begrippen. Als jullie dus foto's voorbij zien komen van mooie stranden met blauw water en palmbomen weten jullie waar die vandaan komen ;)


Ik ga naar de Oak Hill High School, de plaatselijke school met ongeveer 1000-1200 leerlingen. Ze bieden veel verschillende sporten, clubs en vakken aan dus ik ben helemaal gelukkig! Zoals elke school en elk sport team in Amerika heeft OHH haar eigen mascotte; een duivel! Het football team heet de Red Devils, dus vandaar de ietwat vreemde mascotte. (Daarom zijn de schoolkleuren ook rood en zwart) De school begint elke dag om 7.10 AM, het wordt aardig pittig om zo vroeg op te staan aangezien ik nu al moeite heb om voor 7.30 AM mijn bed uit te komen..


De eerste lesdag is rond 18 augustus, dus ik zal waarschijnlijk eind juli/begin augustus vertekken naar New York om daar eerst 3 dagen rond te banjeren met andere exchange students, en vanuit New York vlieg ik in mijn uppie richting West Virginia. De precieze datum weet ik dus nog niet, die krijg ik in april/mei te horen.


Nu nog dat HAVO-diploma binnen slepen, en dan kan ik vertekken! Ik kan in ieder geval niet wachten om Nancy en Delmas te ontmoeten en te gaan wonen in het mooie en grote Amerika.


Liefs, Colet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active