Vrijdag de 13e

Vrijdag de 13e, de eerste keer in 2 weken dat ik niet stiekem even op de site van de Ayusa keek of mijn naam al tussen de exchangestudents stond, voor dat ik naar school vertrok. Na 2 uurtjes te hebben doorgebracht bij Hakstege keek ik op mijn telefoon, en toen ik allemaal whatsappberichtjes met 'Gefeliciteerd!!' zag ging er nog niet gelijk een belletje rinkelen. Pas daarna zag ik de mail van Travel Active met de verlossende woorden:


'Hoi Colet,GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!'


Eindelijk kwam de bevestinging dat ik geaccepteerd was nadat mijn pakket 2 weken geleden was opgestuurd naar Amerika. Geen ongeluksdag voor mij dus, vrijdag de 13e kon niet meer stuk! Ayusa (de Amerikaanse organisatie) gaat nu op zoek naar een gastgezin en een school, en ze zeggen dat het gemiddeld 3 maanden duurt om een geschikt gezin te vinden. Als ik een berichtje krijg over een gastgezin zal ik dat natuurlijk gelijk met jullie delen!


Liefs,Colet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active